Korduma kippuvad küsimused
Üldised küsimused
- E-post: Meie meeskond aitab heal meelel klientide küsimustele vastata ja muresid lahendada. E-kirjadele vastame nende saamise järjekorras ja üritame seda teha võimalikult kiiresti.
Saame anda toodete, kaubamärkide, pressiga seotud ja sageli esitatavate küsimuste vastused kõige kiiremini ja tõhusamalt e-posti teel. Meie email on [email protected]
- Telefon: Võid meile helistada ja me aitame sind kõigi küsimuste ja muredega tasuta telefoninumbril 5043008 kella 8:00-16:30. Vastame kiiresti ja tõhusalt tellimust, kohaletoomist ja tellimuse olekut puudutavatele küsimustele. Ka tellimine on telefoni tel lihtne ja sul ei tarvitse midagi arvutisse tippida.
- Online chat on kiireim viis meiega ühenduse saamiseks! Kirjuta meile juba nüüd!
Jah, osutame kliendituge ka veebivestluse vormis. Chat vormis klienditugi on avatud tööpäeviti 06:00-23:00 Vastame hea meelega teie küsimustele.
Seda kindlasti. Ja veel palju eeliseid!
- Sa ei pea kõiki neid välju tellimisel uuesti täitma ning ostmine käib kiiresti ja tõesti lihtsalt.
- Saad hakata koostama oma soovide nimekirja ja lisada huvitavaid tooteid lihtsasti oma isiklikku nimekirja.
- Saad vaadata oma e-posti uudiskirja tellimusi ja neid lihtsasti lõpetada.
- Saad vaadata igal ajal oma vautšereid ja kuponge ning nende väärtust.
- Sind teavitatakse eelolevatest kampaaniatest ja pakkumistest aegsasti.
- Saad kohalikke pakkumisi teiste ettevõtete, nt spordiklubide jms kohta…
Tagame ostu tegemise igal sammul, et see on 100% turvaline. Me austame ka sinu privaatsust ja teeme selle kaitsmiseks kõik.
Toote kohta arvustuse kirjutamine on väga lihtne. Selleks keri lehekülge allapoole ja klõpsa nuppu „Kirjuta arvustus” ning lisa oma kommentaar.
Kribage Facebooki www.rattaproff.ee ja siis leiategi meie lehe!
Skrolli alla jalusesse, kus saad liituda meie maililistiga!
Saada email [email protected] sellekohase sooviga.
Tooted
Juhul kui teie toode on katki läinud, siis palun võtke meiega ühendust, et saaksime teiega üheskoos juhtumit käsitleda ning lahendusele jõuda.
Klienditugi on kättesaadav numbril 504 3008
Kui oled ostetud kaupa tavapäraselt kasutanud ja õigesti hooldanud, kuid sellel ilmneb puudus, on Sul õigus esitada pretensioon kahe aasta jooksul alates ostu tegemisest, kui võib eeldada, et tegemist on tootmisveaga. Kaebuse esitamiseks otsi üles kauba ostutšekk, leping või mõni muu ostu tõendav dokument ja pöördu viivitamatult müüja poole. Tee seda hiljemalt kahe kuu jooksul alates puuduse avastamisest. Ära kasuta puudusega toodet edasi, sest sedasi võid defekti süvendada.
Garantii laieneb:
- tootjapoolsete defektide/praagi ilmnemise korral. Garantiiperioodi jooksul vahetatakse kõik defektsed osad tasuta.
- eeldusel, et toodet on kasutatud üksnes selleks ettenähtud eesmärgil koduses majapidamises (mitte tööstuslikul otstarbel).
- toote sihtotstarbelisel kasutamisel vastavalt kasutusjuhendile.
Garantii ei laiene:
- paigaldamis-, kasutusjuhendi rikkumisel.
- Kui tooted on remonditud mujal kui tootja poolt kinnitatud – mitte pädeva isiku poolt, kui antud remont põhjustas toote riknemist.
- Kui toote algset konstruktsiooni on omavoliliselt muudetud.
- Kahjule või veale, mille on põhjustanud välistingimused (tulekahju, äike jms)
- Toote kasutamisel tööstuslikul otstarbel või selleks mitte ettenähtud eesmärgil.
- Mehhaaniliste defektide puhul (kriimustused, praod jne)
Tellimused
Kui soovid oma tellimust muuta või selle tühistada, saada meile e-kiri ja me muudame tellimust või tühistame selle. Pane aga tähele, et kui toode on juba laost välja saadetud, ei saa me tellimust enam muuta. Sel juhul saab selle ainult tühistada.
Uurime hea meelega välja, kui kaugel on sinu tellimus. Kõige kiirem viis selle teadasaamiseks on meile helistada või saata meile e-kiri ja me anname sulle viivitamata teavet.
Kahjuks on meil laos ainult teatud kogus tooteid ja kui toode on otsas, ei saa me seda sulle saata. Sellegipoolest aitame sind meeleldi sinu valitud tootele asendustoote leidmisel. Tavaliselt saame aga sinu valitud toodet juurde tellida, nii et saad selle lõpuks ikkagi tellida.
Sind teavitatakse sinu tellimuse oleku muutustest e-posti või telefoni teel.
Tagastamine
Ostjal on õigus sidevahendi abil sõlmitud lepingust, põhjust avaldamata, taganeda 14 päeva jooksul. Kauba ostmise puhul algab tähtaeg kauba üleandmisest tarbijale.
Lepingust taganemise juhul peab kaup olema kasutamata ning originaalpakendis.
Kaubaga võib tutvuda, et veenduda selle sobivuses. Tutvumine tähendab samaväärset kasutust nagu tutvuksite sellega jaekaubandusasutustes enne ostu sooritamist. (st. kohvimasinaga ei tohi valmistada kohvi, tolmuimejaga ei tohi koristada, mahlapressiga ei tohi mahla teha jne)
14 päeva jooksul tagastatud toode peab olema originaalpakendis, ning samasuguses kompleksuses nagu ostjale väljastamise hetkel. Kaup, mis saabub ostjani pakendis osadeks võetuna peab tagastamisel olema samuti osadeks võetud ning pakendatud samamoodi nagu kauba väljastamisel ostjale.
Juhul, kui tagastate toodet läbi kulleri või postkontori/pakiautomaadi, palume Teid kindlasti toode transpordiks pakkida ning kaubale lisada ostu tõendavad dokumendid ja avalduse.
Tähelepanu! Kõik tagastatavad tooted on kliendi vastutusel senikaua, kui need on jõudnud meie lattu. Veenduge, et kõik oleks korrektselt pakendatud ja oht, et toode võiks transpordil viga saada on välistatud.
14 päevane taganemisõigus ei kehti suletud pakendiga asjadele, mis ei ole kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel, kui pärast kohaletoimetamist on pakend avatud.
Kui ostja lepingust taganeb, tuleb talle tema poolt tasutu tagastada mitte hiljem kui 14 päeva jooksul taganemisteate jõudmisest pakkujani.
Toote tagastamine on tasuta, kuid klient peab maksma transpordi meie lattu.
Makseinfo
Maksta saad ülekandega internetipanga kaudu, Visa ja Mastercard krediitkaartidega nng Paypaliga. Järelmaksu soovi korral võtke meiega ühendust emaili teeil [email protected]
Praegu on aktsepteeritavad järgmised krediitkaardid: Visa, Mastercard.
Maksmine kauba kättesaamisel on kõige turvalisem ja lihtsam makseviis. Kauba kättesaamisel maksta saad ainult pangakaardiga.
Jah. Me kasutame kõige usaldusväärsemaid partnereid ning sinu krediidkaardimakseid töödeldakse turvalisel lehel.
Tehnoloogia
Küpsis on väike andmehulk, mille veebileht saadab sinu veebilehitsejasse ja mis talletatakse sinu arvuti kõvakettal. Kui su veebilehitseja eelistused seda lubavad (enamik veebilehitsejaid on installitud nii, et need lubavad küpsiseid), saab iga veebileht saata sinu veebilehitsejasse oma küpsise. Sinu privaatsuse kaitsmiseks ei talleta küpsised isikuandmeid, vaid kasutavad anonüümseid kordumatuid identijaid. Igal veebilehel on juurdepääs ainult sellele küpsisele, mille nad on sinu veebilehitsejasse saatnud, mitte teiste veebilehtede küpsistele.
Kui jagad arvutit teistega ja sa ei taha, et neil oleks juurdepääs sinu konto teabele, logi kindlasti enne arvutist lahkumist oma kontolt välja. Välja saab logida, klõpsates lehe ülaservas nuppu „Logi välja”.
Palun kontrolli, kas sisestasid tellimust esitades kõik vajalikud andmed (ja kontrolli veel kord üle oma krediitkaardi andmed). Väljad, kus andmed on puudu, on ümbritsetud punase joonega.
Kui kõik on korras, kuid sa ei saa ikkagi tellimust esitada, sule veebileht ja proovi uuesti, avades selle uues aknas. Kui see ka siis ei toimi, saada meile e-kiri ja me lahendame probleemi.
Sinu andmed
Saad oma e-posti aadressi uuendada, logides oma kontole ja klõpsates rubriigil „Uudiskirja tellimine”.
Saad oma salasõna muuta, logides oma kontole ja klõpsates rubriigil „Konto andmed”.
Kui tahad oma konto sulgeda ja kustutada kogu seal oleva teabe, saada meile e-kiri aadressil [email protected] või helista +372 504 3008 ja me teeme seda sinu eest